marți, 5 februarie 2008

The American Dream

De ce nu vreau sa plec in America

  1. Fiindca desi lumea de acolo luata individual e foarte ok si ai cu cine sa vorbesti si sa schimbi idei, ca societate pe ansamblu sunt supusi unei constante spalari pe creier prin toate canalele media. Ce ma ingrijoreaza e ca dupa o vreme ajungi sa nu mai observi ciudateniile si sa le iei de bune. Si am inteles ca eu am fost prin partea mai "rasarita" a Americii, vestul.
  2. Fiindca acolo fiind, traiesti pe o alta lume decat Romania. Diferenta de fus orar face practic imposibila orice fel de comunicare afectiva cu cei din tara.
  3. Fiindca americanii prin natura lor de oameni nascuti haiduci au inteles foarte prost cam cum ar trebui utilizate armele, le au peste tot, si la scandalurile pentru o femeie de exemplu, nu risti sa iti iei bataie, ci sa fii impuscat in cap.
  4. Fiindca toate costurile vietii mai mici de acolo (si sunt mai mici, luate cum vrei - mancare, masini, benzina, chirie, electronice, cam tot practic) sunt sustinute de politica infecta de a face pe politistul si moralistul planetei cand tu te duci peste oameni in case pentru petrol si alte mizilicuri.
  5. Fiindca m-as duce sa lucrez in aceeasi companie in care lucrez si in Romania, deci mai mult sau mai putin, sa fac acelasi lucru in alt decor, pe o firimitura de bani in plus. In momentul de fata nu am asa mare incredere in planurile pe termen lung in care sunt implicat si eu ca sa pun pe masa 3-4 luni din viata mea. Been there, done that...
  6. Fiindca sunt atatea oportunitati si lucruri de facut in Romania noastra, langa cei cu care imparti un destin comun, incat e pacat sa nu incerci sa cresti odata cu ei.

2 comentarii:

Shred~Betty spunea...

deci mergem sambata la pationar? :D

Radu spunea...

mergem, ce mama naibii! :)